Tuesday, January 18, 2011

musim hilang


musim moto ilang ke kat ipoh ni?? bhayer tol.

kat tempat keje aku je dh 2 bijik ilang selama aku keje. dah la tu ilang btul2 depan kedai. siap ber cctv pn leh ilang. sungguh pro lah pencuri tu kan. membe aku yg ilang moto dier tu siap ber fork bagai. ilang jgk. -__-"

part paling best, moto yg ilang tu sumpah sebijik ngan moto aku.

"ex5... dan bwarna merah"

badi ke???

bebudak tmpt keje ckp lepas ni turn aku lak. jeng jeng...

oiii jgn oi!!!! x keje aku nnt. wooo wooo..... T__T

pastu kat Permai pn ade ilang 1. bebaru jgk la. LC lg you. x silap aku x lme lepas ade org usik moto aku. mungkin pencuri tu nak curik moto aku, tp memandang kn dier rse moto aku cikai plus koto x bebasuh, dier amek lak lc bdk tu. dayyyummm you pencurik!!!

ha ade lg 1 kwn abg aku nyer moto. ilang kt meru. yg ni pencuri tu siap bkak pagar umah wat cm umah sendri.

musim ilang moto btoi la. bhayer. takot.

haish. isau2. -__-"

No comments: