Wednesday, March 31, 2010

Arghh!!!

Ana fenin!! Dari semalam tak tido. Kul 7.45 aku da gi mandi siap basuh baju. Semangat je basuh baju sal aku plan hari ni nak balik K.L. Last2 x leh balik lak sal test Physio cancle. Postponed hari jumaat. BAGERO tol la!!! Sian bff aku siap da wat plan nak amek leave. Isk isk.. Sorry sorry..

Mata aku sgt la rabak sal malam tadi tak dapat tido memikirkan psp yg BAKAL AKU TAK DAPAT. Adoyai. Skang ni aku plan nak kawen ngan tauke kedai game. Leh dpt psp, xbox 360 ke kan. Haish. And then, kne drop lg ngan abg aku pasal match M.U (tak cakap lebey2 pasal ni. mkn dalam mcm kne cucuk pisau keluar blakang badan).

KEJAM KEJAM KEJAM!! Hari yang sgt kejam. Lecturer aku pon gi cancle test tu pasal pe ntah. Gi celebrate April fool pe. Ciskek sungguh la.

Otak aku beku da skang ni. Dalam hard disk otak aku ni adepekataan ni satu jer...

PSP

and and...

AKU NAK TIDO -_- !

No comments: