Tuesday, January 11, 2011

customer oh customer


tringat aku time gado ngan customer sal kupon. ngok kau bwk kupon domino gi pizza hut pastu marah2 pahal x leh guna?? -_-" ade jgk ker org mcm nie?? gilerr. dah la tu. part x leh blah nak menang jgk. kang aku bawak jgk ko kua tunjuk signboard pizza hut ngan lampu kelip2 kat lua tu kang. sebesa besa alam pn x nmpk. haish. last2 skali dier tnyer aku domino kt mne. gahahaha. aku pn ckp domino kat dlm sua encik. hahaha. x la x la. aku ckp domino depan skit je lg dr cni. bye2 please come again. ;P

part paling x tahan. amek order pn berejam. panggil aku pastu duk tecegat diri lame2 tnggu la customer bru nak study menu. aci x dah study menu tu bg habes bru panggil? x yah jd tugu negara kt situ. kdg2 tu tuka order smp 10 kali. hbes kertas order ak gna smp 3 helai. jgn mmbazir okay..

aku rase jarak meja antara meja kat situ x la jauh. kre korang x yah la berenang lintas laut atau pun hbes kan mnyak 3 hengget moto korang utk smp kt meja seblah korang kn. customer salu je pnggil aku, dlm erti kate len, men sweet2 yg buat aku menyampah sgt. pnggil elok2 boley??? pnggil cik adek manis ke bru la aku ade mood siap lari2 lg gi kt meje customer tu. okayyy dah smp kt meja customer tu, dier ckp "tlg amek cili sos". weyh!! cili sos kt seblah meja kau je kan. haaa... perlu ke pnggil aku?? aku pn diri tgh2 antara meja dier ngan meja seblah tu hulur tgn je mek cili sos bg. x yah gerak2.

korang mesti penah bli hot ticket kan?? yg ade piza personal tmbah singgit tu. personal tu piza paling kecik. dah ler nme pn personal. utk sorang mkn. salu je customer hot ticket tekejut beruk bler piza derang smp. "la. besa ni je npe kecik sgt?". haaa!! dah le tmbah singgit je nak besa mne lg. -_-"

lg satu kalau aku bwk tray ade cwn byk2. tgn kanan pegang jug kdg2 dua. berat ooo. leh tumboh muscle tgn aku ni lme2. smp2 je kt meja. "semua x nak ais yer". %&^%*^*&. bgtaw ler awl2. x psl2 kne tehegeh hegeh pegi balik kat bar buang ais.

wlaupun kdg2 customer pnyer kerenah mintak penampo aku jer, tp x kisah la. layannn je. mke mesti manis, kang aku lak dpt penampo x psl2. ;P

No comments: